• OPĆI UVJETI POSLOVANJA E-CEKERA

Na kojem području se obavlja dostava proizvoda?

Dostavu obavljamo na administrativnom području gradova Osijeka i Zagreba. Kako biste vidjeli detaljan popis naselja koja pokrivamo kliknite ovdje.

Tko su ciljani kupci?

Prilikom dostave na području Grada Osijeka ciljani su kupci fizičke osobe kojima se narudžba dostavlja na njihovu kućnu adresu ili radno mjesto, tvrtke, organizacije i turističko – ugostiteljski subjekti poput restorana i hotela te njihovi klijenti.

Ja sam poljoprivredni proizvođač i želim započeti prodaju putem E-Cekera, kako to mogu učiniti?

Postupak registracije je vrlo jednostavan. Posjetite našu web platformu, kliknite na opciju „registracija“ te unesite potrebne podatke. Pružatelj web shop usluga će Vas kontaktirati kako bi dogovorio sastanak s ciljem predstavljanja eCeker ideje i uvjeta. U slučaju uspješnog dogovora detaljne upute ćete dobiti od predstavnika.

Koliko košta trošak dostave proizvoda?

Dostava na području Osijeka je utorkom i petkom te je trošak dostave 20 kn za narudžbe do 100 kn, 10 kn za narudžbe između 100 i 400 kn te je besplatna dostava za narudžbe iznad 400 kn.

Postoji li neka minimalna vrijednost koju trebam kupiti?

Ne postoji minimalna naružba već je definirano do 100kn trošak dostave 20 kn, između 100 i 400 kn dostava iznosi 10 kn.

Kako vas mogu kontaktirati?

Za sve informacije ili upite možete se obratiti pozivom na telefonski broj 00385 95 777 9994 ili slanjem e-pošte na adresu ecekerpodrska@gmail.com

Koja je razlika između adrese za dostavu računa i adrese za dostavu proizvoda?

Preslika računa se može slati na jednu adresu i e-mail adresu a proizvod na drugu adresu.

  • UPRAVLJANJE OSOBNIM PODACIMA

Što učiniti u slučaju zaboravljene lozinke?

U slučaju da ste zaboravili kako glasi vaša lozinka, na stranici za prijavu potrebno je kliknuti na opciju "Zaboravljena lozinka". Nakon toga na Vašu e-mail adresu stići će obavijest o zahtjevu za izradom nove lozinke te jednostavne upute za daljnje korake.

Kako mogu promijeniti lozinku za pristup?

Nakon pristupanja aplikaciji možete promijeniti lozinku klikom na opciju "Moj račun", a zatim odabirom opcije "Promijeni lozinku računa" u nadzornoj ploči.

Kako mogu ažurirati svoje osobne podatke, podatke o dostavi i naplati?

Promjena se također obavlja u odjeljku "Moj račun".

Kako mogu otkazati registraciju?

Registraciju možete otkazati tako što ćete pristupiti odjeljku "Vaš račun", a zatim odabirom veze "Otkaži račun". Nakon unosa lozinke račun se uklanja.

Kako mogu vidjeti povijest mojih narudžbi?

Nakon pristupanja aplikaciji možete vidjeti povijest vaših narudžbi pristupanjem odjeljku "Vaš račun", a zatim odabirom opcije "Moje narudžbe".

  • PLAĆANJE

Koji načini plaćanja su dostupni?

Prilikom kreiranja Vaše narudžbe možete odabrati kako želite vršiti plaćanje: Internet bankarstvom ili želite platiti gotovinom prilikom preuzimanja. Neovisno koji način plaćanja odabrali račun za kupljene proizvode dolazi uz pošiljku na kućnu adresu.

Ne uspijevam zaključiti plaćanje, što mogu učiniti?

Javite se na broj telefona 00385 95 777 9994 ili uputite zamolbu slanjem e-pošte na adresu ecekerpodrska@gmail.com.

  • DOSTAVA

U kojim danima i vremenskim periodima se obavlja isporuka?

Dostava na području Osijeka je utorkom i petkom. Prilikom kreiranja narudžbe u padajućem izborniku po već predefiniranim mogućnostima dostave možete odabrati kada Vam najviše odgovara dostava proizvoda.

Sa Zagrebom krećemo uskoro.

Mogu li odabrati bilo koji dan i vrijeme isporuke?

Prilikom ispunjavanja narudžbe, kliknite na opciju vremenskog perioda kada Vam dostava proizvoda odgovara, u ovisnosti o navedenim danima i vremenskim periodima dostave. Ukoliko ste proizvode naručili na području Grada Osijeka, narudžba će Vam biti dostavljena najkasnije 48 sati nakon izvršavanja uplate. Na području Grada Zagreba narudžbe preuzimate isključivo nakon 5 dana od izvršavanja ulate, na lokaciji predviđenoj za preuzimanje proizvoda. U slučaju posebnih zahtjeva dana i vremena isporuke, obratite nam se pozivom na broj telefona 00385 95 777 9994 ili zamolbu pošaljite putem e-pošte na adresu ecekerpodrska@gmail.com.

Kako mogu znati točno vrijeme isporuke (sat, minuta) unutar odabranog vremenskog raspona?

Za sva dodatna pitanja oko detalja o vremenu isporuke, obratite nam se pozivom na broj telefona 00385 95 777 9994 ili zamolbu pošaljite putem e-pošte na adresu ecekerpodrska@gmail.com.

Što se događa ako nisam na dostavnom mjestu da dočekam dostavljača?

U slučaju da kupac neće biti u mogućnosti preuzeti narudžbu na definiranom mjestu u određeno vrijeme za primanje isporučenih proizvoda, može nam se unaprijed obratiti na broj telefona 00385 95 777 9994 ili zamolbu pošaljite putem e-pošte na adresu ecekerpodrska@gmail.com.

Što se događa u slučaju da dostavljač ne dođe u predviđenom vremenskom rasponu?

Ovakve situacije u pravilu se ne događaju. U slučaju da dostavljač ne dođe u predviđenom vremenskom rasponu, u pitanju je neki ozbiljniji problem o kojemu ćete svakako biti pravovremeno obaviješteni te ćete biti informirani o vremenu kada će dostavu biti moguće izvršiti. U slučaju bilo kakve promjene termina dostave također ćete unaprijed biti obaviješteni putem SMS poruke o kašnjenju i mogućnosti promjene termina dostave. Za sva dodatna pitanja svakako nam se obratite na broj telefona 00385 95 777 9994 ili zamolbu pošaljite putem e-pošte na adresu ecekerpodrska@gmail.com.

Mogu li promijeniti vremenski raspon isporuke nakon potvrde narudžbe?

Sve upite o promjeni vremena isporuke proizvoda nakon potvrde narudžbe trebate se javiti unaprijed na broj telefona 00385 95 777 9994 ili zamolbu pošaljite putem e-pošte na adresu ecekerpodrska@gmail.com.

Mogu li otkazati narudžbu?

Sve upite o eventualnom otkazivanju nakon potvrde narudžbe trebate se javiti na broj telefona 00385 95 777 9994 ili zamolbu pošaljite putem e-pošte na adresu ecekerpodrska@gmail.com.

  • ODBIJANJE I POVRAT ROBE

Kada i kako mogu odbiti isporučene proizvode?

Možete odbiti isporučene proizvode samo u trenutku isporuke i samo u slučaju da je roba oštećena. Financijska vrijednost odbijenih proizvoda iskazat će se kao bonus za buduće kupnje.

Što je s financijskim sredstvima u slučaju odbijanja proizvoda?

Financijska vrijednost odbijenih proizvoda iskazat će se kao bonus za buduće kupnje.

  • LETAK

Što je uopće letak?

Letak vas obavještava o posljednjim posebnim ponudama i novim proizvodima na E-Ceker platformi.

Kako se mogu pretplatiti na letak?

Možete se prijaviti na letak odmah čim se registrirate kao novi kupac ili kasnije prilikom prijava s postojećim korisničkim podacima.

Želim otkazati pretplatu na letak, što da radim?

Dovoljno je da pristupite odjeljku s vašim osobnim podacima i otkažete pretplatu.

Slava Yurthev Copyright
To Top