Ova stranica u okviru pružanja usluga koristi kolačiće (cookies). Nastavkom pregleda stranice slažete se korištenjem kolačića. Dodatne informacije, uključujući informacije o uklanjanju i isključivanju kolačića možete naći ovdje
-
OPĆI UVJETI POSLOVANJA E-CEKERA
Dostavu obavljamo na administrativnom području gradova Osijeka i Zagreba. Kako biste vidjeli detaljan popis naselja koja pokrivamo kliknite ovdje.
Prilikom dostave na području Grada Osijeka ciljani su kupci fizičke osobe kojima se narudžba dostavlja na njihovu kućnu adresu ili radno mjesto, tvrtke, organizacije i turističko – ugostiteljski subjekti poput restorana i hotela te njihovi klijenti.
Prilikom dostave na području Grada Zagreba ciljani su kupci fizičke osobe koje svoju dostavu mogu podići na mjestu za preuzimanje proizvoda i turističko – ugostiteljski subjekti poput restorana i hotela te njihovi klijenti.
Postupak registracije je vrlo jednostavan. Posjetite našu web platformu, kliknite na opciju „registracija“ te unesite potrebne podatke. Pružatelj web shop usluga će Vas kontaktirati kako bi dogovorio sastanak s ciljem predstavljanja eCeker ideje i uvjeta. U slučaju uspješnog dogovora detaljne upute ćete dobiti od predstavnika.
Trošak dostave je uračunat u cijenu proizvoda.
Minimalni iznos narudžbe na području Grada Osijeka iznosi 150kn, a na području Grada Zagreba 500 kn.
Za sve informacije ili upite možete se obratiti pozivom na telefonski broj 00385 95 777 9994 ili slanjem e-pošte na adresu ecekerpodrska@gmail.com
Preslika računa se može slati na jednu adresu i e-mail adresu a proizvod na drugu adresu.
-
UPRAVLJANJE OSOBNIM PODACIMA
U slučaju da ste zaboravili kako glasi vaša lozinka, na stranici za prijavu potrebno je kliknuti na opciju "Zaboravljena lozinka". Nakon toga na Vašu e-mail adresu stići će obavijest o zahtjevu za izradom nove lozinke te jednostavne upute za daljnje korake.
Nakon pristupanja aplikaciji možete promijeniti lozinku klikom na opciju "Moj račun", a zatim odabirom opcije "Promijeni lozinku računa" u nadzornoj ploči.
Promjena se također obavlja u odjeljku "Moj račun".
Registraciju možete otkazati tako što ćete pristupiti odjeljku "Vaš račun", a zatim odabirom veze "Otkaži račun". Nakon unosa lozinke račun se uklanja.
Nakon pristupanja aplikaciji možete vidjeti povijest vaših narudžbi pristupanjem odjeljku "Vaš račun", a zatim odabirom opcije "Moje narudžbe".
-
PLAĆANJE
Plaćanje Vaše narudžbe obavlja se isključivo transakcijski, odnosno online. Plaćanje izvršavate nakon što Vam na adresu e-pošte pošaljemo podatke za uplatu u obliku narudžbenice. Uplatu možete obaviti putem mbanking usluge ili u pošti. Plaćanje gotovinom ili karticom prilikom preuzimanja proizvoda na lokaciji dostave trenutno još uvijek nije moguće.
Ukoliko na Vašoj kartici imate raspoloživih sredstava za narudžbu ali ne uspijevate zaključiti plaćanje, javite se na broj telefona 00385 95 777 9994 ili uputite zamolbu slanjem e-pošte na adresu ecekerpodrska@gmail.com.
-
DOSTAVA
Na području Grada Osijeka isporuka narudžbe obavlja se maksimalno 48 sati nakon uplate, od ponedjeljka do četvrtka.
Na području Grada Zagreba po Vašu narudžbu možete doći 5 dana nakon uplate, petkom, na lokaciji predviđenoj za preuzimanje.
Prilikom ispunjavanja narudžbe, kliknite na opciju vremenskog perioda kada Vam dostava proizvoda odgovara, u ovisnosti o navedenim danima i vremenskim periodima dostave. Ukoliko ste proizvode naručili na području Grada Osijeka, narudžba će Vam biti dostavljena najkasnije 48 sati nakon izvršavanja uplate. Na području Grada Zagreba narudžbe preuzimate isključivo nakon 5 dana od izvršavanja ulate, na lokaciji predviđenoj za preuzimanje proizvoda. U slučaju posebnih zahtjeva dana i vremena isporuke, obratite nam se pozivom na broj telefona 00385 95 777 9994 ili zamolbu pošaljite putem e-pošte na adresu ecekerpodrska@gmail.com.
Za sva dodatna pitanja oko detalja o vremenu isporuke, obratite nam se pozivom na broj telefona 00385 95 777 9994 ili zamolbu pošaljite putem e-pošte na adresu ecekerpodrska@gmail.com.
U slučaju da kupac neće biti u mogućnosti preuzeti narudžbu na definiranom mjestu u određeno vrijeme za primanje isporučenih proizvoda, može nam se unaprijed obratiti na broj telefona 00385 95 777 9994 ili zamolbu pošaljite putem e-pošte na adresu ecekerpodrska@gmail.com.
Ovakve situacije u pravilu se ne događaju. U slučaju da dostavljač ne dođe u predviđenom vremenskom rasponu, u pitanju je neki ozbiljniji problem o kojemu ćete svakako biti pravovremeno obaviješteni te ćete biti informirani o vremenu kada će dostavu biti moguće izvršiti. U slučaju bilo kakve promjene termina dostave također ćete unaprijed biti obaviješteni putem SMS poruke o kašnjenju i mogućnosti promjene termina dostave. Za sva dodatna pitanja svakako nam se obratite na broj telefona 00385 95 777 9994 ili zamolbu pošaljite putem e-pošte na adresu ecekerpodrska@gmail.com.
Sve upite o promjeni vremena isporuke proizvoda nakon potvrde narudžbe trebate se javiti unaprijed na broj telefona 00385 95 777 9994 ili zamolbu pošaljite putem e-pošte na adresu ecekerpodrska@gmail.com.
Sve upite o eventualnom otkazivanju nakon potvrde narudžbe trebate se javiti na broj telefona 00385 95 777 9994 ili zamolbu pošaljite putem e-pošte na adresu ecekerpodrska@gmail.com.
-
ODBIJANJE I POVRAT ROBE
Možete odbiti isporučene proizvode samo u trenutku isporuke i samo u slučaju da je roba oštećena. Financijska vrijednost odbijenih proizvoda iskazat će se kao bonus za buduće kupnje.
Financijska vrijednost odbijenih proizvoda iskazat će se kao bonus za buduće kupnje.
-
LETAK
Letak vas obavještava o posljednjim posebnim ponudama i novim proizvodima na E-Ceker platformi.
Možete se prijaviti na letak odmah čim se registrirate kao novi kupac ili kasnije prilikom prijava s postojećim korisničkim podacima.
Dovoljno je da pristupite odjeljku s vašim osobnim podacima i otkažete pretplatu.